top of page

Program szkolenia:

  1. Co to jest motywacja i jak dziaÅ‚a – trzy typy motywacji.

  2. Co motywuje mojego klienta - dlaczego klienci zapisujÄ… siÄ™ na trening?

  3. Opuszczanie treningów - gÅ‚ówne przyczyny braku motywacji.

  4. GÅ‚ówne grzechy „motywowania”- czego nie robić.

  5. Techniki skutecznej motywacji podczas zajęć

  6. Rola wyznaczania celów w budowaniu zaangażowania

  7. Systemy oceny i informacji zwrotnej w utrzymaniu motywacji

  8. Nagroda – różne sposoby rozumienia sukcesu.

  9. StaÅ‚a wspóÅ‚praca – zarzÄ…dzanie motywacjÄ… przez dÅ‚ugi czas

  10. KsztaÅ‚towanie postawy „fitness” u klientów.

  11. Rola osobowoÅ›ci trenera w budowaniu zaangażowania klientów.

Organizatorzy zapewniają materiały szkoleniowe
Otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia
bottom of page